Geplaatst: 04-10-2008 23:39
[112799]moeizaam probleem
sinds enige tijd liep motor heel soms op 2/ 3 cilinders zowel benzine als lpg
warm of koud geen verschil
bobines reeds vervangen (nam nu wel mooier over van benzine naar lpg)
vandaag nieuw probleem hij slaat niet meer aan... (koude motor)
liep even op 2 /3 cilinders daarna niets meer.
zo nu dan met starten een pufje maar niet meer lopen
bougies 1 en 2 twee zwart 3en 4 zwart en nat van benzine,
uiteraard vervangen maar nog steeds niet aanslaan
wel vonk
heb het idee dat ie verzuipt in de benzine
of vonk op verkeerd moment dat kan ook natuurlijk
benzinedrukregelaar lekt niet naar vacuumaansluiting
iemand een tip?
update na nacht staan vandaag gaspedaal vol in en starten loopt fractie van een sec. slaat af niet meer aanslaan