5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-08-2008 16:33
[110456]Na vervangen van turbo , blijft de wagen enorm roken, en we constateren overdruk op het oliecircuit en groot olieverbruik
heeft hier iemand ervaring mee ?