Geplaatst: 27-08-2008 11:41
[110516]De centrale vergrendeling van deze wagen werkt niet met de afstandsbediening.
Met de schakelaar aan de binnenzijde kan deze wel bediend worden.
Eigenaar heeft wagen bij BMW laten uitlezen en daar sprak men van een draadbreuk zonder echt er naar te kijken.
Een collega heeft me gevraagd binnenkort eens naar deze wagen te kijken,dus zelf ken ik de wagen niet en heb dus zelf ook nog niets kunnen controleren.
Heeft er iemand reeds enkele suggesties?
Dank bij voorbaat