Geplaatst: 28-08-2008 16:58
[110586]het volgende is het probleem deze auto komt bij het wegrijden heel langzaam op gang (automaat)
het is net alsof hij in de 3e vastzit.voel ook geen schakelmomenten.
en het verplaatsen in zijn 1 2 en 3 heeft ook geen effect.
de snelheidsmeter werkt ook niet .
weet niet of dit hier iets mee te maken kan hebben.