Geplaatst: 29-08-2008 17:04
Beste collegas>
mijn collega vervangt een distributie riem en voert een grote beurt uit.
vervolgens slaat de motor enkele seconden aan en valt stil. op toeren (3000 en daarboven)
draait de motor goed . enkel stationair blijft hij niet draaien.
geen enkele storing aanwezig meting gegevens zien er normaal uit. ondertussen riemtiming gecontroleerd en staat netjes op tijd. brandstof relais is vervangen en ook de reservesleutel hebben we geprobeerd.
Iemand suggesties??? met vriendelijke groet m.bakker