Geplaatst: 30-08-2008 11:05
[110674]Hallo beste BMW kenners,
ik heb mijn distributieriem vervangen en heb de krukas poelie en de nokkenas poelie gemarkeerd voodat ik de riem heb uitgebouwd.
Alles liep gesmeerd. Ik heb hem eerst drook gestart (zonder bobine kabel) en dat klonk goed.
Maar wanneer hij aanslaat, tikkert hij enorm. ik heb dit kort gedaan en hoop geen motorschade te hebben.
Ik twijfel over de ontstekingsvolgorde na het vervangen van de kabels.
Ook heb ik het oliefilter vervangen.
Wie weet wat mijn probleem is.
alvast bedankt,
Marcel