Geplaatst: 30-08-2008 11:12
[110675]Hallo de Versnellingsbak maakt bij geluiden stilstaand koppeling los koppeling ingetrapt alle geluiden verdwenen.ook hoor je dit waarschijnlijke lagergeluid bij het rijden in 1 en 2
Het is echt geen stille auto meer helaas.
Herkent iemand dit??
zou een oliewissel met toevoeging helpen of is de remedie een ruilbak?????