Geplaatst: 24-02-2009 11:09
[123213]bestuurder heeft mis manoeuver gemaakt (in tweede willen vertrekken), auto is stilgevallen en motor slaat niet meer aan. Distributie ok. Enkel foutcode EGR-klep en temperatuursensor als foutcodes. Motor draait rond maar slaat niet aan.
Is er ergens een veiligheidsknop bij zo een stationwagen die kan afgeslagen zijn?