Geplaatst: 28-02-2009 14:40
Heb gister een motor van een 106 diesel ingebouwd en nou blijft de motor heel onregelmatig lopen en roken als hij stationair draait
verder rijdt hij wel goed.
Heb gecontroleerd of er geen lucht in de dieselleiding zit dus dat is het niet. En de distributieriem staat goed op tijd.
Wie heeft dit probleem eerder gehad of kan mij hier verder mee helpen.