Geplaatst: 14-12-2008 18:46
[117623]hallo ik heb deze ibiza in onderhoud en krijg de klalcht van de klant dat hij op lpg een verbruik heeft van ongeveer 1 op 7 terwijl hij op benzine ongeveer 1 op 12 loopt. de auto loopt goed en er zijn ook geen fouten te vinden.
is dit normaal?? alvast bedankt mvgr emiel beumer