hoog brandstof verbruik seat ibiza 1997 1.6 op lpg

2 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-12-2008 18:46

[117623]hallo ik heb deze ibiza in onderhoud en krijg de klalcht van de klant dat hij op lpg een verbruik heeft van ongeveer 1 op 7 terwijl hij op benzine ongeveer 1 op 12 loopt. de auto loopt goed en er zijn ook geen fouten te vinden.

is dit normaal?? alvast bedankt mvgr emiel beumer