Geplaatst: 17-12-2008 0:24
[117815]Kunnen jullie me Helpen me kachel doet niks'.
Ik heb het systeem al geprobeerd te ontluchten maar dat mocht niet baten.
als ik me blower op koud zet en dan de motor laat draaien en hem dan op warm zet dan komt er wel even warme lucht uit maar het wordt snel weer koud en als ik dit dan herhaal dan gebeurd weer hetzelfde.
Weten Jullie misschien wat dit kan wezen.
mvg
Ivan