Geplaatst: 15-12-2008 15:11
Auto loopt niet versneld stationair (koud)
Temp. zender gemeten (goed) volgens gmto metingen
voor de zekerheid nieuwe geprobeerd blijft zelfde
Stappenmotor gemeten = goed
Gaskleppositiesensor goed
Computer ????
Henk