Geplaatst: 18-12-2008 0:03
[117891]ik heb een seat cordoba vario binnen gekregen die soms erg inhoud dan start hij heel slecht en is hij bijna niet op toeren te krijgen als hij geen benzine krijgt of alsof de uitlaat verstopt zit
brandstoffilter is niet dicht temp zender is nieuw uitlaat niet dicht
heeft er misschien iemand een idee