Geplaatst: 22-12-2008 18:19
[118172]bij de verstuiver van de vierde cilinder lekt er dieselolie. Volgens kenners door een lekkend brandplaatje.
Iemand ervaring hiermee? Is het veel werkt en is er speciaal gereedschap nodig? Is het verstandig die andere drie ook mee te doen?
Alvast bedankt voor het meedenken.