lekkage bij verstuivers

8 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 TDCI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2008 18:19

[118172]bij de verstuiver van de vierde cilinder lekt er dieselolie. Volgens kenners door een lekkend brandplaatje.

Iemand ervaring hiermee? Is het veel werkt en is er speciaal gereedschap nodig? Is het verstandig die andere drie ook mee te doen?

Alvast bedankt voor het meedenken.