Geplaatst: 02-09-2008 15:55
[110863]Bmw 320D die onder het rijden afslaat of erg stotterd en rookt en vervolgens niet meer start. Soms na een nacht stil staan start hij spontaan weer en/of loopt hij weer heel mooi. Ik heb de verstuiver met naaldliftsensor al uitgewisseld. Dit gaf geen resultaat!
De linker motorsteun is wel kapot, die gaan we morgen vervangen. Maar ik denk niet dat dit met het afslaan/stotteren te maken heeft.