Geplaatst: 03-09-2008 15:51
[110938]De auto is stil gevallen anwb heeft voeding gemeten aan de stekker van de opvoerpomp in tank en krijgt geen spanning, rechtstreeks aansturen helpt ook niet en daarbij knippert het reservelampje van brandstofmeter en wijst op een storing in het brandstofsysteem volgens boekje.
Komt dit probleem bekent voor laat A.U.B. iets weten?