Geplaatst: 04-09-2008 20:19
[111033]ik heb hier een vito die of warme (hete) lucht geeft of koude. bij airco aan is de lucht continue mega koud en bij airco uit de temp. van de buitenlucht. deze temperatuur geeft hij todat je de knop volledig rechtsom zet en dan geeft hij hete lucht. Ik vermoed het kachelbedieningspaneel, maar het zou leuk zijn als iemand dit ook al eens gehad had en me zou kunnen wijzen op een aantal controles.