Geplaatst: 04-09-2008 13:55
[110991]goeiedag,
Vaste klant moest voor de laatste beurt van een bus van hem naar de dealer vanwege de garantie ( laatste beurt daar).
Er is hem toen verteld dat de stuurbekrachtigingspomp lekt naar de motor olie...
Wie heeft wat meer informatie hierover voor mij???
mvrgr J