Geplaatst: 06-09-2008 21:14
[111141]Beste technuiten .
Kan er iemand mij helpen ivm een storing aan ruitenwissermotor.
Heb naamelijk het volgende voor.wanneer ik de grote snelheid vraag van de wissers werkt deze niet .Het probleem was voortaan dat de motor in die grote snelheid haperde en storte en niet werkte op gewoon regime .Motor gedemonteerd en eens op getikt motor weer in gezet en deze werkt nu perfect in de standen normaal en intervalregime.Maar totaal niets meer in grote ssnelheid.Mogelijk een probleem met sturing van grote snelheid dacht ik.Weet er iemand mijn probleem op te kunnen lossen motortjes is al 3x vervangen op 8 jaar(laatste zit er 9 maand in) wat ik ook bizar vond.Relais stuk of( motor weer( stuk,,,??.gemeten waarden op stekkertje vd motor2x 12V en 12V pulserende,, en een massa. IK hoop dat jullie mij een oplossing kunnen bieden.Met vriendelijke dank.