Geplaatst: 07-09-2008 10:22
[111158]na het dak van 206 cc handmatig is gesloten (noodprocedure) gaat nu als je het dak elektrisch bediend, de elektrische ramen niet eerst naar beneden. bij sluiten gaan de ramen ook niet automatisch eerst open.
heeft iemand dit probleem eerder gehad.
vast bedankt