Geplaatst: 09-09-2008 21:36
[111344]ik heb mij juist een alfa 156 aangeschaft , maar de temperatuurmeter werkt niet tijdens het rijden? bij contact gewoon opzetten
gaat deze wel.
misschien de temperatuursonde defekt?
op de controlekaart had ik ook een opmerking wielgeleiding achter , speling ik vermoed dat dit het rollement is?
groetjes