Geplaatst: 24-12-2008 0:48
[118304]voertuig heeft 197.000 km, net na vertrek tijdens bergop gewoon stilgevallen.
vermoedelijk brandstofpomp, is blijkbaar gekend probleem.
Zijn momenteel aan het demonteren maar zitten voorlopig vast, daarom deze oproep:
Distr Riem gedemonteerd, Polie van pomp gedemonteerd, deksel gedemonteerd. ik zie ketting staan, word aangepannen door middel van olievullende spanner, ik vermoed dat het tandwiel van de brandstof afmoet. Ik zie 4 'torx'boutjes en 1 dikke moer van 22mm.
Wat moeten we verder doen ? Eerst torxboutjes losdoen of dikke moer, of beiden of.. ?
Zie geen merktekens, heb voorlopig zelf gemerkt, maar wat is juiste punt voor ketting ?
ik kan pomp van reveitiebedrijf krijgen die je direkt kan plaatsen, geen in te lezen pomp ??
groeten en alvast bedankt.