Geplaatst: 06-03-2008 2:35
Neon 2.0 automaat BJ1995 met 42000km(!). De vraag is of de distibutieriem en uit moet na zoveel jaar, maar met weinig Km's?
Het lijkt of de auto technisch nieuw blijft met minimaal onderhoud, ook bij APK steekproeven steeds complimenten gehad. Zijn er dingen die toch preventief bekeken moeten worden?
BVD, Hans