Geplaatst: 04-03-2008 13:03
hallo
deze corrado draait stationnair met een stijgend en dalend toerental tussen 1000 en 1500 tmp.
heb de isv klep gecontrolleerd blijkt ok te zijn, onderdrukdarm naar ecu vervangen, tempratuursensoren zijn ok.
heb ook nagekeken opvalse lucht...
nog iemand een idee.