Geplaatst: 22-12-2008 0:13
[118124]Heren,
Wij hebben hier een leon 1.9 tdi staan, met storingen waar we niet uit komen.
Als je gewoon met de auto rijdt, soms onder het rijden is het vermogen compleet weg, alsof je geen turbodruk meer hebt. het motorstoringslampje gaat niet branden. Als je dan onder het rijden het contact uit zet en de motor weer start, rijdt hij weer zoals het hoort.
De storingen die hij dan aangeeft zijn:
- relais voor laag verwarmingsvermogen j359 kortsluiting met plus deze wil nog wel eens niet verschijnen, maar dan verschijnt deze: sensor koelluchtventilator
- stopklep brandstoftoevoer n109 onderbreking/kortsluiting met massa deze storing komt altijd voor na het inhouden.
Ondertussen al de stopklep op de brandstofpomp vernieuwd, de luchtmassameter vernieuwd, turbo gedemonteerd (werkt gewoon goed) een nieuwe accu erin gezet, een kleiner brandstoffilter gemonteerd.
Kan iemand mij helpen met deze storing, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Vriendelijke groet,
Stef ten katen