Geplaatst: 10-03-2008 14:23
Heeft iemand ooit meegemaakt dat af en toe, zeg maar ens per week een Ford c-max 2.0 TDCI diesel bij wegrijden afslaat ( de auto loopt dan al 1 minuut of zo ). start daarna meteen en loopt prima geen storingslampje.
?????? weet er iemand raad.