afslaan

2 reacties

Merk
Ford
Model
C-MAX
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 l
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-03-2008 14:23

Heeft iemand ooit meegemaakt dat af en toe, zeg maar ens per week een Ford c-max 2.0 TDCI diesel bij wegrijden afslaat ( de auto loopt dan al 1 minuut of zo ). start daarna meteen en loopt prima geen storingslampje.

?????? weet er iemand raad.