Geplaatst: 24-12-2008 10:12
[118311]Hallo
Ik heb een Volvo S70 binnen gekregen die niet meer wil aanslaan,zowel op benzine als lpg.
Ik heb hem uitgelezen; geen fout melding.
De auto is er ineens mee opgehouden,bobine,bdp sensor,temp sensor reeds gecontroleerd=OK
Ik hoor wel af en toe de relais in en uitschakelen zonder ergens aan te komen (relais regelmodule en benzine pomp)
Computer ook al vervangen.
Reeds de verbinding boven de radiateur gecontroleerd.
Mvg Harold.