Geplaatst: 28-03-2008 16:23
[101743]Betreft hier een Twingo easy , klant heeft het probleem dat terwijl op snelweg de versnellingspook uit de 5e versnelling schiet en je krijgt het er ook niet meer in ,totdat auto vrijwel stilstaat en opnieuw wordt opgeschakelt.
Kent iemand dit probleem , zo van buitenkant is niets bijzonders tezien op gebied van ruimte/slijtage en lekkage