Geplaatst: 01-01-2008 14:14
[95907]hallo ik heb hier een espace 2100 turbo diesel van bj 94,de distributie riem is gebroken.
raken de kleppen bij deze motoren de zuigers?
Ik kan natuurlijk een lektest doen,maar als ze niet kunnen raken is dat niet nodig.
Groetjes en dank bij voorbaat.