Geplaatst: 18-01-2008 17:26
[97142]Distributieriem is gesprongen !
Hoe groot is de kans dat kleppen/kop beschadigd zijn ?, krijg bij navraag nl verschillende antwoorden.
1. Bij ''n Renault garage zeggen ze dat voor 95% kleppen/kop defekt geraakt is.
2. Bij 2 tal vrije garage's is 't antwoord; ''zou kunnen, maar niet per definitie"
Chassisnr. begint met: VF1C06705........
Motornr. begint met: D7.B 600026