Geplaatst: 23-01-2008 13:23
[97494]nu en dan vooral bij langzaam optrekken een schreewend/huilend/tchiepend/fluitend lawaai
en ook bij afremmen op moter geen reactie van de moter of pedaal vermoed dat hij dan draait op relantie
ik vind ook dat hij beter rijd als het koud is of warm (de buitentemperatuur)
een lampje van de moterstoring heeft er nog nooit gebrand op het daschbord
iemand dat al meegemaakt of weet er iemand raad en wat te controleren of te vervangen?
alvast bedankt voor de reacties
mvg