op 3 cil lopen

6 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 16v
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2008 16:44

[109725]heb bobine bougie en kabels nieuw op de auto maar blijft op 3 cil draaien [cil 1 ] .Heeft iemand hier ervaring mee.ps compressie is goed op alle cilnders.