Geplaatst: 20-08-2008 19:32
[110101]Auto van klant wil zo nu en dan niet aanpakken ,krukassensor en relais brandstofpomp zijn al vervangen.
Er staan geen foutmeldingen in geheugen. Telkens als auto bij ons is doet het normaal ,kan zijn dat klant auto ophaalt en later vanaf huis nog even weg wil dan doet het weer niet, moet dan een tijd wachten en kan dan auto weer gebruiken .
Kent iemand dit probleem ?