Geplaatst: 27-08-2008 21:38
[110555]Geachte techneuten
Ik heb een 307 2.0 HDI staan waar af en toe de opvoerpomp in de tank niet werkt.
Aangezien de storing slechts af en toe op trad (nooit in de werkplaats), is eerst de pomp vernieuwd (klant heeft een paar keer , kunnen rijden door en klap tegen de tank te geven).
Helaas was het dat niet!
Nu doet hij ook in werkplaats af en toe niet, en dan wordt de pomp niet aangestuurd.
Volgens de peugeot documentatie moet er een systeem relais een zg. dubbel relais in deze auto gemonteerd zijn,maar deze is niet te vinden!!
Het is een Bosch inspuiting.
Volgens het autodata schema zit in de relaiskast de BSM onder de motorkap het relais ingebouwd.
Kan dat kloppen??????? of zijn mijn ogen zo slecht dat ik over het dubbel relais hen kijk.
Gaat de BSM (BSI) in de motor ruimte wel eens defect?? Is dit te repareren of moet de BSM dan vervangen worden
Of weet iemand een anders oplossing
bvd John