6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-09-2008 10:05
[110921]goeiedag,
Deze motor trekt onderin gewoon bijna helemaal niet.
Motor heeft geen variabele turbo maar dit is wel heel erg...
er zijn geen storingscode's maar wat zou dit kunnen zijn???
mvrgr J