Geplaatst: 10-09-2008 8:57
[111358]Beste mensen,
Ik heb hier een saxo staan waarvan al 2x een nieuwe deurslot LV in 2 jaar is gekomen
1x bij de dealer maart 2007 en bij mij begin jan 2008 erin is gekomen,
en steeds met vochtig weer, Doe je de deur dicht en komt net zo hard terug.
Heb deurvanger/ deurslot afgesteld niks helpt. zit ook geen spelling op de draai scharnieren,
enige wat tijdelijke werkt Tunap 101 deurslot spray. 4week ong.
alvast bedankt.
Jan-Willem