Geplaatst: 10-09-2008 22:54
[111417]Wat gebeurt er als ik katalisator (na het flexibel stuk) eruit haal.Als ik dit bij een Mercedes doe heb ik meer vermogen en trekt hij véél vlotter op,en het geeft geen invloed op de roettest die ze op de keuring doen.Heeft iemand hier ervaring mee.