Inlaat buis Temp Sensor

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E46
Onderwerp
Motor
Motorcode
318 CI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-09-2008 12:46

Hallo Mensen,


Heb hier een BME 318 Ci staan geeft steeds storing op de inlaatlucht temp sensor Singaal niet correct.

auto start zeer slecht op (benzine) en loopt ook slecht op benzine, op L.P.G geen probleem.

nou had ik een vermoeden de luchtmassa meter. maar die pakt toch ook zijn singaal op L.P.G. (of maak ik een denk fout)

geeft aan in de meetwaarden -39.9 Celsius.

kan nergens in de inlaat buis een sensor vinden,

hoop voldoende info te gegeven


Jan-Willem