Geplaatst: 12-09-2008 12:46
Hallo Mensen,
Heb hier een BME 318 Ci staan geeft steeds storing op de inlaatlucht temp sensor Singaal niet correct.
auto start zeer slecht op (benzine) en loopt ook slecht op benzine, op L.P.G geen probleem.
nou had ik een vermoeden de luchtmassa meter. maar die pakt toch ook zijn singaal op L.P.G. (of maak ik een denk fout)
geeft aan in de meetwaarden -39.9 Celsius.
kan nergens in de inlaat buis een sensor vinden,
hoop voldoende info te gegeven
Jan-Willem