Geplaatst: 23-03-2009 14:50
Motot heeft spontaan geen vermogen meer, als je het gas pedaal in trapt duurt het ff voor dat hij weer op pakt want dan krijg je spontaan een klap in je nek door dat het vermogen weer los komt.
Heb al 1 pen bobine vervangen maar helpt niet deze reageerde niet met de stekkers los te trekken.