10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 13-12-2007
Bijdragen: 52
Geplaatst: 10-11-2008 16:30
heb je ook lawaai van de bak? kan zijn dat je linker aandrijfas waar hij de bak in gaat stuk is , als je van het gas gaat heb je ook geen druk meer op de assen.