Noodloop Vito 112 CDI Foutcode p1470

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
TYPE W638
Onderwerp
Foutcodes, Motor
Motorcode
112 cdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2008 16:27

Ik heb hier een vito staan , een 112 cdi van bouwjaar 2000 .


De auto rijdt constant in noodloop.

De auto uit laten lezen bij MB dealer en foutcode P1470 ( Laaddrukregeling ) komt naar voren.


Nu heb ik het volgende al gedaan :


- Vaccumslangen gecontroleerd ( Goed )

- Vacuumslang verbinding bij spruitstuk ( voor turbodruk ) schoongemaakt + slangetje , die zat wel iets verstopt .

- Turbodruk regelklep vervangen

- Turbodruk sensor vervangen

- Uitlaat losgehaald en gereden maar ook geen resultaat .


De auto blijft in noodloop .


Wie heeft er nog meer een idee van wat het zou kunnen zijn .?