Geplaatst: 05-05-2008 16:27
Ik heb hier een vito staan , een 112 cdi van bouwjaar 2000 .
De auto rijdt constant in noodloop.
De auto uit laten lezen bij MB dealer en foutcode P1470 ( Laaddrukregeling ) komt naar voren.
Nu heb ik het volgende al gedaan :
- Vaccumslangen gecontroleerd ( Goed )
- Vacuumslang verbinding bij spruitstuk ( voor turbodruk ) schoongemaakt + slangetje , die zat wel iets verstopt .
- Turbodruk regelklep vervangen
- Turbodruk sensor vervangen
- Uitlaat losgehaald en gereden maar ook geen resultaat .
De auto blijft in noodloop .
Wie heeft er nog meer een idee van wat het zou kunnen zijn .?