323 trekt niet goed op

2 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
TYPE BJ
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-05-2008 17:30

Deze mazda 323 (1.3 16V) rageert slecht op het gaspedaal, klein beetje gasgeven gaat goed, maar normaal optrekken gaat te langzaam, niet echt schokken alsof er een een cilinder niet meedoet. Distributie staat op tijd, uitlaat zit ook niet verstopt. Komt dit probleem iemand bekend voor? Alvast bedank voor het meedenken.