Geplaatst: 06-05-2008 17:30
Deze mazda 323 (1.3 16V) rageert slecht op het gaspedaal, klein beetje gasgeven gaat goed, maar normaal optrekken gaat te langzaam, niet echt schokken alsof er een een cilinder niet meedoet. Distributie staat op tijd, uitlaat zit ook niet verstopt. Komt dit probleem iemand bekend voor? Alvast bedank voor het meedenken.