Geplaatst: 11-05-2008 8:03
hallo ik heb hier een bmw 320d van 98'
Hij heeft een erg raar probleem wanneer de motor warm is gaat de auto bij rustig en constand lage toeren rijden in de noodloop
wanneer je goed blijft gassen is het probleem er niet en als die koud is dus ook helemaal niet tot een 60-70 graden niet.
2 computers eraan gehad een delhpi daar was de storing inspuiting regelklep
en een snap on computer die melde dat de inspuitings waarden niet kloppen
na overleg de verstuiver met sensor vervangen door een nieuwe ook direct een nieuwe carterventilatieklep gemonteerd.
maar het probleem blijft zich voordoen.