Secondaire luchtpomp/aanjager loopt soms niet.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

thecorman

Lid sinds: 25-07-2008

Bijdragen: 100

Geplaatst: 29-03-2009 19:42

Ik heb inmiddels mijn secondaire luchtmotor/aanjager vervangen,maar loopt soms nog steeds niet


Ik had de storing gewist, 1 dag goed geweest,daarna weer in storing.


Als ik met de VAS Kast aansluit loopt hij wel.


Het is toch zo,dat als de motor koud is dat dan de secondaire motor moet lopen?Of heb ik dat verkeerd.


Wie kan mijn helpen met dit probleem,of vraag.