Loopt op 2cil.

11 reacties

Merk
SsangYong
Model
Musso
Type
Musso
Onderwerp
Motor
Motorcode
2300
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-01-2008 22:39

Hallo

Wij hebben een musso staan met het volgende probleem wie kan me helpen?

Motor loopt normaal maar boven de 3500 omw/min gaat hij op 2 cil. lopen.

Kan hem niet uitlezen maar de cil. 2 en 3 worden uitgeschakeld.

Heb de bobine cil. 2 al vervangen, katalysator gecontroleerd maar het probleem is er nog steeds.

Wie heeft er een oplossing hier voor?