Geplaatst: 14-01-2008 22:39
Hallo
Wij hebben een musso staan met het volgende probleem wie kan me helpen?
Motor loopt normaal maar boven de 3500 omw/min gaat hij op 2 cil. lopen.
Kan hem niet uitlezen maar de cil. 2 en 3 worden uitgeschakeld.
Heb de bobine cil. 2 al vervangen, katalysator gecontroleerd maar het probleem is er nog steeds.
Wie heeft er een oplossing hier voor?