Geplaatst: 12-02-2009 19:30
Ik heb al Wyns geprobeerd, lijkt mij een goede verstuiver reiniger. De bak is pas 10.000 km km geleden geflusht en met de orginele volvo olie gevuld. We zulen de verstuivers maar gaan trekken en laten testen. Ik hou je op de hoogte van het resultaat , bedankt voor de Tip