Geplaatst: 02-02-2009 16:28
Nadat mijn toyota yaris in nov.2008 goedgekeurd was begon er eind januari een lichtje te branden dus ik terug naar de garage kreeg ik te horen dat mijn nokkenas gescheurd is. Nu krijg ik de rekening en daar staat op code p1349 vvti-klep defect. Is dit hetzelfde als een gescheurde nokkenas ?Toen ik daarop antwoordde dat ik dan naar een andere auto ging kijken (ben invalide dus afhankelijk van auto) werd er gezegd dat ik nog maar 5000 euro voor mijn huidige auto (40500 km) terug zou krijgen omdat de reparatie duur is.
Als ik echter bij de ANWB kijk zou ik voor een toyota yaris automaat van 2002 ongeveer 7500 euro terug krijgen.
Is de reparatie zo duur of wordt ik "getild" ?