Geplaatst: 18-01-2008 21:25
Heren Technici,
Probleemgeval voor jullie,
Auto start perfect en loopt stationair goed.
Bij stilstand kan ik gas geven ,volgas,half gas en weer stationair laten lopen,werkt prima.
Bij rijden op de weg bokt de auto bij toeren boven de 2000. hoofdzakelijk bij het optrekken
Alsof de ontsteking wegvalt of er geen benzine meer toegevoerd word.
Brandstof filter vervangen. benzinepompzeef in de tank schoongemaakt
Bougies vervangen,verdeelkap en rotor vervangen.
Gehele ontstekingsunit vervangen.
Injectorcleaner gebruikt.
Verneveling van benzine is goed in injectorhuis.
Alle vacuumleidingen gecontroleerd.
Wie heeft dit vaker bij de hand gehad ?
Wat zie ik over het hoofd ?
Groetjes Henk