Geplaatst: 24-01-2008 20:59
Door het verkeerd laden met een snellader is er te hoge spanning op het systeem gezet.
De sleutel was uit het contact.Ik heb inmiddels de alarmkast vervangen welke helemaal weggesmolten was.Nu slaat de motor nog steeds niet aan.De startmotor draait soms wel soms niet rond,heel onregelmatig.Verder brandt er geen motorlampje,dynamolampje,ook de tankmeter werkt niet. Alleen de kilometerstand is nog af te lezen.De tellerverlichting gaat nog wel aan als ik het licht aan zet.Ik heb geen kapotte zekeringen ontdekt.
Heeft er iemand suggesties??????