Geplaatst: 27-01-2008 15:27
Wagen is onlangs gekocht geweest door een klant van mij tweedehands bij dealer. Is 4 maanden oud.
Wat mij nu opgevallen is, is dat er geen kap op de motor zit zoals gewoon bij elke motor. Kan het zijn dat deze motor zo geen kap heeft?
alvast bedankt.